Bardzo dobre rozwiązanie dla StartUpu

SLA lub Service Level Agreement – ​​umowa na gwarantowany poziom usług to specjalny dokument, który określa minimalny poziom, na którym dostawca będzie świadczyć określone usługi na rzecz klienta. Dla Ciebie jako odbiorcy usługi w chmurze umowa SLA powinna być najważniejszą częścią umowy z usługodawcą. Co dokładnie definiuje SLA i dlaczego jest tak ważne?
SLA w chmurze umowy SLA były pierwotnie szeroko stosowane przez operatorów. Od czasu spopularyzowania usług w chmurze jest to powszechna część umów o świadczenie usług zdalnych. Należą do nich np. wirtualne call center, programy do obsługi wiadomości, pakiety aplikacji biurowych czy komunikatory internetowe. Często na takich usługach opiera się istnienie firmy – np. trudno wyobrazić sobie call center bez call center. Usługi zdalne są wygodne: cała infrastruktura, serwery, chłodzenie, zasilanie i połączenia sieciowe są po stronie dostawcy. Jako użytkownik nie musisz się o nie martwić. Oznacza to jednak, że masz niewielki wpływ na to, jak działają prawidłowo.

Wspieramy biznes w zrónoważonym rozwoju

Umowy SLA

Bardzo dobre rozwiązanie klientów wymagajacych stałego wspracia

Help Desk

Rozwiązanie dla klientów potrzebujacych wspracia 24h/dobę online

Wsparcie w starcie

Wesprzemy Cię w rozpoczynaniu Twojego biznesu