Naprawimy uszkodzony sprzęt

Termin „helpdesk” pochodzi z języka angielskiego. W wolnym tłumaczeniu oznacza „help desk”, co dość trafnie oddaje charakter obszaru, z którym się kojarzy. Helpdesk to dział firmy zajmujący się informowaniem i pomaganiem swoim klientom. Jego zadaniem jest m.in. wyjaśnianie błędów, rozwiązywanie bieżących problemów oraz reagowanie na zgłoszone problemy i różne awarie. Celem pracy takiego działu jest utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbanie o ich satysfakcję i satysfakcję. Czasami wsparcie użytkowników ma też charakter wewnętrzny – wtedy skupia się na wsparciu pracowników pracujących w firmie.

  • OnLine 24h/24h.
  • Konsultacje telefoniczne.
  • Gwarancje na naprawiony sprzęt.

Nasi partnerzy technologiczni oferują Tobie cały swój potencjał abyś mógł bezpiecznie i spokojenie się rozwijać.

Wspieramy biznes w zrónoważonym rozwoju

Umowy SLA

Bardzo dobre rozwiązanie klientów wymagajacych stałego wspracia

Help Desk

Rozwiązanie dla klientów potrzebujacych wspracia 24h/dobę online

Wsparcie w starcie

Wesprzemy Cię w rozpoczynaniu Twojego biznesu