Naprawimy uszkodzony sprzęt
Termin „helpdesk” pochodzi z języka angielskiego. W wolnym tłumaczeniu oznacza „help desk”, co dość trafnie oddaje charakter obszaru, z którym się kojarzy. Helpdesk to dział firmy zajmujący się informowaniem i pomaganiem swoim klientom. Jego zadaniem jest m.in. wyjaśnianie błędów, rozwiązywanie bieżących problemów oraz reagowanie na zgłoszone problemy i różne awarie. Celem pracy takiego działu jest utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbanie o ich satysfakcję i satysfakcję. Czasami wsparcie użytkowników ma też charakter wewnętrzny – wtedy skupia się na wsparciu pracowników pracujących w firmie.
- OnLine 24h/24h.
- Konsultacje telefoniczne.
- Gwarancje na naprawiony sprzęt.
Nasi partnerzy technologiczni oferują Tobie cały swój potencjał abyś mógł bezpiecznie i spokojenie się rozwijać.
Wspieramy biznes w zrónoważonym rozwoju